iTechArt logo
EN PL

Poznajmy się.

Jesteśmy zespołem iTechArt.

Pracujemy w niemal 300 różnorodnych pod kątem technologii i skali projektach. Naszymi klientami są zarówno wschodzące gwiazdy z Doliny Krzemowej, jak i gigantyczne organizacje z listy Fortune 500.

Tworzymy i testujemy oprogramowanie

Pomagamy klientom rozwiązywać problemy biznesowe z wykorzystaniem innowacyjnych technologii

zadowolonych klientów z różnych dziedzin

250+

to średni czas trwania współpracy

2.5+

Nieustannie doskonalimy naszą wiedzę i poszerzamy obszar działania

technologii w naszym portfolio

20+

biur na Białorusi, w USA, Wielkiej Brytanii, Polsce, Uzbekistanie i na Ukrainie

23

Tworzymy społeczność ekspertów, którzy pomogą Ci rozwinąć się w różnych kierunkach

pracowników szczebla Middle/Senior

90%

obszarów, w których realizujemy projekty

30+

Historia firmy

2002

Nasza historia sięga 2002 roku w USA. Wtedy byliśmy swego rodzaju startupem, który składał się z kilku osób, głównie bliskich przyjaciół i znajomych. Nawet wtedy jednak zespół był przekonany, że oferowanie wysokiej jakości rozwiązań technologicznych to prawdziwa sztuka. Tak więc firma obrała nazwę – iTechArt: Information, Technologies, Art.

2009

Spółka z portfolio Google powierzyła iTechArt realizację dużego projektu w Javie. W efekcie firma urosła do 40 specjalistów. Obecność iTechArt w USA sukcesywnie się rozszerzała: w firmie pojawili się pierwsi amerykańscy menedżerowie sprzedaży.

2010

W ciągu kilku miesięcy w USA powstał pełnoprawny zespół sprzedaży. Lista klientów powiększyła się o renomowane marki, takie jak np. Gain Capital (Forex.com). Ekspert rynku finansowego wysoko ocenił naszą wiedzę z zakresu tworzenia aplikacji mobilnych. Tak rozpoczęła się współpraca iTechArt z FinTechami.

2011

Potrzebujemy coraz więcej specjalistów Front-End, dlatego decydujemy się na utworzenie własnych kursów, w których trenerami są nasi inżynierowie. W ten sposób tworzymy wykwalifikowany zespół ekspertów w dziedzinie szkoleń.

2012

Wśród klientów jest coraz więcej szybko rozwijających się firm. iTechArt postanawia skoncentrować się na pracy z ambitnymi startupami. Powstaje dział HR, pojawiają się kolejne programy szkoleniowe, uruchamiamy kursy Students Lab z .NET, Java, PHP, Mobile i QA.

2013

Firma liczy już 300 osób, wzrasta też liczba projektów. Na rynku międzynarodowym iTechArt utrwala swój wizerunek jako organizacji z kadrą wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i testerów.

2014

Odbywa się pierwszy wewnętrzny hackathon: 14 zespołów w ciągu 24 godzin pisze aplikacje, które usprawnią pracę biura.

2015

Rozpoczynamy budowę naszej własnej bazy wiedzy. Jej podstawą są materiały z wewnętrznych sesji szkoleniowych Dev2Dev.

Organizujemy też pierwsze iTechForum – naszą własną konferencję technologiczną. Zespół rozrasta się do 470 osób.

2016

300 specjalistów bierze udział w iTechForum, a w hackathonie swoje projekty przedstawia 13 zespołów (temat Smart City).

Pod koniec roku firma sponsoruje New York Nasdaq Startup CTO Summit. W tym czasie liczba pracowników przekracza 600 osób.

2017

Otwieramy nowe biura: w maju w Nowym Jorku dla zespołu sprzedaży, w lipcu - pierwsze białoruskie biuro regionalne iTechArt w Mohylewie. Pod koniec roku pojawiają się biura w Brześciu, Witebsku, Grodnie.

Szkolenie Dev2Dev zmienia format na webinaria. Latem ponownie odbywa się konferencja iTechForum z 450 uczestnikami, gościem z firmy Microsoft i 15-zespołowym hackathonem Smart Office.

2018

Otwarcie biura iTechArt w Homlu, a także kolejnego w Mińsku. Nowy Rok świętujemy z zespołem 1200 pracowników.

Liczba klientów wzrasta do ponad 200, przybywają nowe, ambitne firmy: PayPal, Forex i Yale University.

Już po raz piąty w Mińsku odbywa się dwudniowa konferencja iTechForum, tym razem dla ponad 600 uczestników i 20 prelegentów.

2019

Znajdujemy się na liście najszybciej rozwijających się firm amerykańskich (Inc5000) oraz wśród wiodących firm IT w Clutch, GoodFirms, AppFutura, Wadline. Przeprowadzamy 28 spotkań iTechMeetup dla programistów i testerów w 6 miastach oraz 20 kursów w Students Lab. Wiosną otwieramy biuro w Połocku, a latem organizujemy dwudniowe iTechForum oraz hackathon. Liczba aktywnych klientów wzrasta do 300+, a liczba pracowników - do 1655 osób.

2020

Trudny, ale ekscytujący rok, w którym było dużo ciepłych chwil. Otworzyliśmy biura w Dolinie Krzemowej i Polsce. Zostaliśmy partnerem konsultingowym Amazon Web Services (AWS) oraz uznano nas za najszybciej rozwijającą się firmę IT roku w konkursie IT World Awards 2020. IAOP umieścił nas na liście Global Outsourcing 100® na rok 2020. Znów znaleźliśmy się wśród Deloitte's Technology Fast 500. I po raz kolejny urośliśmy: ponad 500 nowych pracowników dołączyło do firmy.

A to dopiero początek!

active2002
active2009
active2010
active2011
active2012
active2013
active2014
active2015
active2016
active""2017
active""2018
active""2019
active2020

Dbamy o nasz zespół

Każdy kocha benefity i my nie jesteśmy wyjątkiem. Lubimy rozpieszczać naszych specjalistów i sprawiać, żeby zarówno tym początkującym, jak i doświadczonym dobrze się pracowało. Cenimy też równowagę pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym i staramy się, żeby funkcjonowanie w biurze było tak łatwe i efektywne, jak to tylko możliwe. Dzięki naszym bonusom:

Szlifujesz umiejętności językowe

Doświadczeni nauczyciele i wygodny grafik - nasi pracownicy nie wiedzą, czym jest bariera językowa

Masz zdrowie pod kontrolą

Nasza opieka medyczna to nie tylko pomoc w nagłych wypadkach. Pakiety obejmują szereg świadczeń z zakresu profilaktyki

Rozwiniesz się zawodowo

Organizujemy liczne spotkania we wszystkich obszarach technologicznych. Zależy nam na rozwoju talentów

Będziesz się świetnie bawić z przyjaciółmi

Uwielbiamy imprezy firmowe i integracyjne, prezenty i premie finansowe na specjalne okazje

Polubisz sportowe aktywności

Lubimy być w ruchu i pomaga nam w tym karta Multisport: razem trenujemy, pływamy, biegamy...

Otrzymasz dodatkowe benefity

Maksymalizujemy benefity: nasz zespół korzysta z dodatkowych środków na platformie „Cafeteria MyBenefit”

Chcę dołączyć do iTechArt

big-arrow